BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Saturday, October 31, 2009

Family Day 2009


Ni kat Japanese Village tinggi tau nak naik sampai sini





Ni Masih kat kilang lagi baru nak bertolak...


Pada 24 & 25 hb Oct hari tu...aku sekeluarga gi bercuti dekat Bukit Tinggi sempena family day company aku. Seronok jugak gi sane kitaorang naik bas dari pasir gudang kul 7.30am sampai sane dalam kul 2.30pm almaklumlah saing 3 bas...banyak tempat nak berenti...si kecik Alia tu...bukan main lagi dia, semua orang dia tegur..peramah betul anak aku tuh... sampi je sane terus lunch makanan dia ok jugak lah...malam tu pulak ade dinner bertemakan pakaian formal aku besa lah xlah melaram sangat asalkan kemas dah ler...start jer dinner adelah speach dari CEO dan MD aku pas tu time ditunggu2 ape lagi makan ler...menu dia banyak gak..BBQ, Western food, dan mcm2 lagi lah...dinner tu dimeriahkan jugak dengan tarian yang diimport dari JOHOR..best gak lah we enjoyed it...yang menarik nya kat Bukit Tinggi ni bagi aku suasana kat sane di a wujudkan ala2 kat europe lah..konon..ngan reka bentuk building dia fulamak...menarik la jugak...

2 comments:

OnieMia said...

eemm menarik gak.... kat colmar tropical ker?

Zila said...

Hi Ezni...

Haah aku stay kat Colamar Tropical...