BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Sunday, July 5, 2009

I'm Come Back

Alhamdullilah aku dah start ber blog lagi...lame jugak aku stop,
buzy urus anak aku yang semakin pelbagai aksi dan karenahnya...Tapi aku happy hidup aku dah lengkap sekarang,ade suami yang sayang pada aku, anak yang cute, yang sentiasa buat aku tersenyum...Buat Geng aku Ezni sbb kau lah aku bersemangat utuk touch up blog aku yang dulu dah terbengkalai..hehe ade jgk geng aku chit chat...
tak lah asyik sibuk wat keja je...Ape2 pun, Thanks 4 ur support..cume aku tengah tunggu nasib application government aku ade rezeki dapat le xde rezeki aku tunggu lagi sampai dapat...hehe insan yang tak pernah kenal jemu aku lah...hehe tapi bab cari keja je lah..kalau bab makan hari2 makan benda yang same jemu lah jugakkan...
Esok aku ade trainning pasal Environment Auditing (7hb~9hb July)...aku dah jadi auditor lah pulak sekarang ...bertambah lagi kerja aku huhhuhu...

0 comments: