BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Tuesday, July 7, 2009

Today Punye Hal..


Hari ini aku start trainning jadi Environment Auditor, best jgk topik hari ini...banyak benda boleh belajar. Baru lah aku rase skill engineering aku diguna pakai lah jgk sikit2. Dulu aku ingat kerja aku dah lari tajuk tentang eng. but today bermulalah hidup aku dengan ilmu2 teknikal, which is as a audithor I suppose to know and learn more about production process, flow chart process and all about the product in details...bukan saje kena belajar but kena make sure master dalam benda tu semua kalau tak macam mana nak audit orang betul tak ezni...? Kau aku tahu mesti master pasal environment yelah DOE la ketekan...hehehehe...dulu aku buat kerja purchasing je, sekarang dah tambah keja...harap2 kenaikan gaji bulan ni best ler...hopefully mudah2an Amin...

1 comments:

Anonymous said...

wah eh zila ko still keje kat area pasir gudang lagi ker?

p/s;- fendi a.k.a kf

dlm blog jgn call aku name betul okeh plz..juz call me kf hee~ bye2..