BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Search This Blog

Tuesday, July 28, 2009

Salam Semua....


Hari ni aku nak kongsi cerita...sometime hidup ni kena sentiasa munasabah diri...kalau kita bahas kan boleh dikatakan x akan habis...hidup juga mesti sentiase bersyukur dengan ape yang telah dikurniakan kepada kita pada hari ini...cuma yang dikesalkan kadangkala segelintir mereka yang tak pernah rase diri mereka pernah buat salah baik sesama manusia mahupun dengan tuhan...takut jugak tengok kehidupan yang macam tu...macam hidup tak berpijak dibumi...Eeee jauhkan lah dari keturunan aku...yang penting bagi aku ape yang Allah kurniakan pada aku aku amatlah mensyukurinnya...semoga keluarga ku dilimpah kan rezki dan rahmat dari Nya....

Kat opis ari ni macam biasa banyak ordering baru yang muncul depan mata...kadangkala naik ngantuk pun ade tengok requisition form melambak atas meja...hehehe sepatutnya orang tak de keja yang mengantuk ni aku lain pulak kalau byk sangat keja yang buat aku ngantuk...hehehe tu lah zila kalau nak tahu...apelagi kalau dah ngantuk...take 5 jap buat kopi baru leh celik mate aku..hehehe kalau kak dewi member sebelah meja aku tak de cuti ke...lagi lah...ngantuk tahap gaban...huhuhu waktu macam tu mula lah aku chit chat dalam 5 minit nagan kakak2 dept lain...hehehe abis 5 minit sambung keja balik, baru leh buat keja ngan tawaduk....tapi aku happy keja kat company ni pressure tu tak lah teruk sangat...benefit pun ok..pk2 selagi tak dapat keja government tak berenti kot...gaji pun dah semakin ok...sayang la pulak...diam tak diam almost 6 years i'm working here...lame tuh...dari kurus sampai lah gemuk..hehe tak lah kritikal sgt gemuk aku nih...biase2 je..hehehe nak sedap kan hati...huhuhu

6 comments:

Anonymous said...

ops.....kamu pun num kopi ker? isk2 ade lebey baik num kacip fatimah hee~

bah jgn marah gurau2 sak !!!

p/s:- zila add ym dgn aku arr byk mende nk share2 owh..

sharingan_hk08@yahoo.com.my

OnieMia said...

kacip fatimah??? hua..hua....
mana ader gemuk.. kurus jer

Zila said...

Hehehe Kf mmg aku selalu wat kopi kacip fatimah pun...hehe nak add energy...untuk keja taw...jgn pk lain pulak hehehe..

Zila said...

Ezni, kurus ker aku?..dah tak berape kurus lah...tak macam dulu...huhuhu...

Anonymous said...

eh maksud kf yahoo mesengger arr..!!! adeh!!!

Beruwang said...

ok la tu janji abg sayang